Najave, Novosti

Brčko ljetni kamp – tehničke upute učesnicima

Poštovani,

Zahvaljujemo Vam na odzivu i potvrdi učešća u programu dvanaestog Brčko ljetnog kampa. S ciljem uspješne pripreme šaljemo Vam tehničke upute. Za više informacija molimo kontaktirajte Civitas Ured pozivom na brojeve 033 261 415 i 033 261 416.

DVANAESTI BRČKO LJETNI KAMP
Brčko, 26.-30. juni/lipanj 2013.

Učesnici
Učesnici Brčko ljetnog kampa su članovi pobjedničkih ekipa takmičenja „Projekt građanin/Ja građanin“ koji su prihvatili učešće na ovogodišnjem kampu. Svaki tim koji dolazi na kamp broji 9 do 10 učesnika. Obavezna postavka tima je 1 nastavnik/profesor i 8 učenika – članova pobjedničke ekipe. Ovom timu može se pridružiti direktor ili pedagog koji u tom trenutku postaje deseti član ekipe, a njegove/njene obaveze identične su sa obavezama nastavnika/profesora.

Pobjednicima PG takmičenja pridružiti će se škole pobjednici konkursa za izbor najbolje politike razreda i pobjednički timovi takmičenja „Mi cyber građani“.

Svi učesnici kampa imaju jednaka prava i obaveze.

Učesnici će bit podjeljeni u mješovite timove u kojima će raditi tokom trajanja kampa. Mješoviti tim formira se na način da po jedan o učenika svake ekipe dolazi u nove grupe, numerički označeni brojevima od 1 do 8. (prvi učenik u timu – grupa 1, drugi učenik u timu – grupa 2, treći učenik u timu – grupa 3 itd).

Za edukatore će biti formirane posebne grupe:
Grupa „Edukatori Osnovne škole“ – nastavnici, direktori i pedagozi koji vode timove osnovnih škola
Grupa „Edukatori Srednje škole“ – nastavnici, direktori i pedagozi koji vode timove srednjih škola

Program kampa

Petodnevni program kampa edukativne radionice, ove godine osmišljene na temu „Savremeni mediji i društveni aktivizam“. Uz ove radionice, sadržaj kampa će tradicionalno biti obogaćen vježbama na temu javne politike, sudjelovanja mladih u procesima donošenja odluka i javnog zagovaranja.

Sportsko-zabavna takmičenja biće organizirana u poslijepodnevnim satima drugog i trećeg dana kampa na izletištu Brka. Četvrti dan kampa sudionici će svoje pobjedničke portfolije i radove proizvedene kroz tri dana kampa predstaviti na javnoj promociji u centru grada. Kulturni program i predstavljenje grada domaćina biće organizirani prvi dan kampa u Domu kulture, nakon ceremonije otvaranja.

Sudionicima kampa u kulturno-zabavnom i sportskom dijelu programa pridružit će se učenici centralnih i područnih ispostava škola domaćina. Detaljan program kampa biće Vam proslijeđen sa informacijama o organiziranom prevozu.

Tehnička pitanja
Učesnici na kamp dolaze organiziranim prevozom na dan otvaranja (srijeda, 26.06.2013.). Mjesto i vrijeme polaska, rutu prevoza i kontakt podatke prevoznika i vozača proslijedit ćemo Vam u toku priprema za kamp, ne kasnije od 21.06.2012.

Smještaj za učesnike biće organiziran u hotelima „Jelena“, „Grand Posavina“, „Park“ i „Evropa“, te motelima „Villa Cicibela“, „Nivea Garni“ i „Antunović“. Tokom boravka na kampu učesnici će imati tri obroka, u hotelima i/ili restoranima na lokacijama na kojima se odvija program kampa.

Realizaciju kampa nadgleda Organizacioni odbor uz podršku i pomoć tima volontera, te će učesnicima tokom trajanja kampa biti otvorena i SOS linija za sva pitanja i eventualno potrebnu pomoć. SOS broj je 063 937 002.

Za više informacija i potvrde učešća molimo kontaktirajte nas mailom na info@civitas.ba ili pozivom na broj 033 261 415/416.

Srdačan pozdrav,

 

Ivana Kešić
Program manager
Obrazovni centar za demokratiju i ljudska prava „CIVITAS“

Sadržaj još nije komentarisan.

Dajte svoje mišljenje