Novosti

Goražde: Kako poučavati s ciljem razvoja ključnih kompetencija

Prva obuka nastavnika i direktora za integraciju pristupa baziranog na ključnim kompetencijama u redovnu nastavu osnovnih i srednjih škola održat će se u Goraždu, u periodu od 28.04.2013. do 30.04.2013. Obuka će biti organizirana za 40 nastavnika i direktora osnovnih i srednjih škola sa područja ove općine. Programu će prisustvovati i predstavnici pedagoške institucije Bosansko-podrinjskog kantona.

Obuke za nastavnike i direktore biće organizirane u 17 YERP općina. Cilj je upoznati nastavnike sa jedinstvenim didaktičko-metodičkim materijalom koji će im približiti značaj kompetencija i upoznati ih sa integracijom pristupa koji jebaziran na 10 ključnih kompetencija u redovnu nastavu. Riječ je o priručnicima koji su razvijeni u sklopu YERP programa zapošljavanja i zadržavanja mladih ljudi.

Koncpet obuke prati sadržaj priručnika; počinje definiranjem ključnih kompetencija i predstavljanjemnove uloge nastavnika u procesu poučavanja baziranog na ključnimkompetencijama. Uvodni dio jedan je od četiri tematske cjeline.Preostale tri odnose na ilustraciju integracije pojedine kompetencije. Svakakompetencija predstavljana je u uvodnom dijelu kroz ciljeve učenja, standardepraćenja rada učenika i indikatore njihova uspjeha. Ilustracije su podjeljenjena periode od tri ciklusa za osnovnu školu (I ciklus – od prvog dotrećeg razreda, II ciklus – od četvrtog do šestog razreda i III ciklus – odsedmog do osmog razreda devetogodišnje osnovne škole) i na grupe predmetaza srednju školu. Tematska cjelina određene kompetencije završava listom preporukaza stvaranje i/ili unaprijeđenje uvijeta za uspješnu integraciju, upućenihnastavnom kadru, upravama škola i obrazovnim vlastima. „Jezik priručnika“ jejednostavan i precizan kako bi se integracija pristupa baziranog na ključnimkompetencijama predstavila kao dobroosmišljen, a istovremeno jednostavno primjenjiv pristup učenju i poučavanju.

Po završetku obuke nastavnici će razviti pripremu za integraciju predstavljenog pristupa učenju i poučavanju kroz 40 kontakt sati nastave, a direktori škola definirati će mehanizme za integraciju poučavanja baziranog na ključnim kompetencijama kroz školski program rada.

Sadržaj još nije komentarisan.

Dajte svoje mišljenje