Novosti

Međunarodna konferencija “Izazovi u teoriji i praksi obrazovanja za demokraciju i ljudska prava”

Međunarodna konferencija pod nazivom “Izazovi u teoriji i praksi obrazovanja za demokraciju i ljudska prava” organizirana je u Tuzli u periodu od 22.06.2012. do 24.06.2012. Konferenciji je prisustvovalo 149 učesnika, uključujući predstavnike entitetskih i kantonalnih ministarstava obrazovanja i pedagoških zavoda, nastavnike i profesore koji predaju predmete “Osnovi demokracije” i “Demokracija i ljudska prava”, univerzitetske profesore, domaće i inostrane eksperte za ovu znanstveno-stručnu oblast.

Konferenciju je organizovao Obrazovni centar za demokraciju i ljudska prava “CIVITAS” u partnerstvu s Pravnim fakultetom Univerziteta Tuzla i uz podršku Ureda za odnose s javnošću Američkog veleposlanstva u BIH. Cilj konferencije bio je ukazati pozornost široj javnosti, edukatorima i akademskoj zajednici na izazove i perspektive obrazovanja za demokraciju i ljudska prava u BIH i zatraziti od njih podršku za integraciju ovih nastavnih sadržaja u novi 9-godišnji nastavni plan i program za osnovne škole.

Program konferencije organiziran je kroz plenarne i konkurentne sesije, realizirane na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli.

Na plenarnim sesijama predstavljeni su rezultati istraživanja o građanskoj kompetenciji učenika srednjih škola u Bosni i Hercegovini i regionu Jugoistočne Europe. Na ovim sesijama govorilo se i o ključnim kompetencijama cjeloživotnog učenja i programima stručnog usavršavanja za nastavnike/profesore. Profesori iz Sjedinjenih Američkih Država: profesor Lucas Petronicolous, član Fullbright programa razmjene i profesor Stephen Schechter, gost-predavač držali su predavanja o svom iskustvu u razvoju građanske kompetencije kod učenika i razvoju standarda za obrazovanje za demokraciju i ljudska prava na svim obrazovnim nivoima od predškolskog do univerzitetskog.

Profesorica Barbara Dusterhoff (USA) i bosanskohercegovački odgajatelji, nastavnici, profesori i akademska zajednica predstavili su svoje stručne radove i primjere iz prakse kroz program konkurentnih sesija.

Učesnici su zaključili da je za uspješnu demokraciju u Bosni i Hercegovini neophodno da u svim dijelovima naše države, sadržaj obrazovanja za demokraciju i ljudska prava bude uključen u formalni nastavni plan i program na svim obrazovnim nivoima od predškolskog do univerzitetskog.

Sadržaj još nije komentarisan.

Dajte svoje mišljenje