Organizirani u šest (6) grupa učesnici su radili na strateškom planiranju, zaključcima i preporukama 22. Godišnje konferencije.
Parovi 1-2, 3-4 i 5-6 svoj su rad fokusirali na iste teme planiranja, a za paralelne sesije regrupisali su se u nove parove (1-6, 2-3, 4-5) kako bi upoznali sve kolegice i kolege, učesnice i učesnike ovog susreta, organziranog nakon dvije godine pauze uzrokovane pandemijom.
U paralelnim sesijama pratili smo Labaratorij inovativnih praksi koju su pripremili:
- profesor Elvedin Grošić iz Cazina na temu “Digitalni alati za formativnu evaluaciju naučenog – pokazni primjer na temama Javna politika i Uloga medija u demokratskom društvu”
- profesorica Sabina Makota iz Goražda na temu “Inovativne metode interaktivnog poučavanja u učionici građanskog obrazovanja”
- profesorica Mirjana Pavičić u ime kolektiva Osnovne škole “Ivana Brlić Mažuranić”, Humac – Ljubuški na temu “Demokratsko građanstvo i politika održivog razvoja”
Drugi paralelni program godišnje konferencije vodio je v.asist Ljubiša Mičić, Ekenomski fakultet u Banjoj Luci, na temu digitalne transformacije učionice u novom pedagoškom pristupu odgoja i obrazovanja za ključne kompetencije cjeloživotnog učenja i globalno građanstvo digitalne demokratije.
Treća paralelna sesija organizirana je kao Fokus Grupa za inovirane školske programe građanskog obrazovanja. Vodili su je članovi CIVITAS Radnog tijela za inovirani kurikulum
prof.dr Mile Ilić,
doc.dr Ljiljana Jerković,
Admira Uzunić, prof,
Izet Numanović, prof
Ljubiša Rokić, prof
Mirjana Knežević, prof
i nastavnici Alma Murselović, Drago Zovko, Maja Vještica.
Tokom dva dana rada organizirane su tri rotacije grupa kako bi svaki učesnik imao priliku proći sve vježbe i radionice paralelnih sesija.