Dragi nastavnici,
–
čestitamo i vama početak nove školske godine. CIVITAS Mreža vjeruje da je učenje i poučavanje živi proces koji treba rasti, mijenjati se, usavršavati i koristiti nove alate za efikasnije postizanje dobrih rezultata.
–
U svijetu i sve više kod nas koristi se popularna metoda „one-minute video“. Kratki video prikaz, reportaža u trajanju od 60 sekundi – jedne minute koristi se za edukaciju, informiranje i predstavljanje ideja, praksi, pa i proizvoda. Vođeni tom idejom i u cilju da obrazovne metode i sadržaje predstave roditeljima, ali i učenicima na jedan drugačiji, savremeniji način naši partneri i suosnivači iz Centra za građansko obrazovanje iz Kalabassasa u Kaliforniji (SAD) pokrenuli su inicijativu „60 seconds civics“. U trajanju od 60 sekundi edukatori različitih obrazovnih nivoa školstva govore o osnovnim konceptima, idejama, pojmovima i lekcijama nastave građanskog obrazovanja. Odlučili smo im se pridružiti u ovoj inicijativi. Za sada, pozivamo nastavnike razredne nastave i odgajatelje koji poučavaju četiri bazična koncepta građanskog obrazovanja Autoritet, Pravda, Privatnost i Odgovornost u nižim razredima osnovne škole i predškolskim ustanovama da svoje prakse poučavanja predstave u kratkoj video formi. Kako se ovi koncepti poučavaju interdisciplinarno cijenimo da bi predstavljanje praksi efikasnog postizanja ishoda učenja koje primjenjujete bilo ne samo kvalitetno i korisno predstavljanje programa, već i važan izvor znanja i praksi koje mogu primjeniti vaše kolege iz drugih škola i zajednica.
–
Video može biti snimljen kao vaša izjava, a može bit i animacija kojoj ćete „posuditi“ glas. Evo primjera kako to rade naše kolege iz Sjedinjenih Američkih Država. https://www.facebook.com/CenterforCivicEducation/videos/286204311981959/?t=23
–
Ukoliko želite biti dio ovo inicijative, evo kako to učiniti:
–
1. KORAK PRVI: Odaberite lekciju! Na listu papira navedite podatke koji se odnose na koncept, temu, cilj i zadatke nastavne jedinice. Predstavite sadržaje te teme i osvrnite se na ishode učenja: koja znanja, vještine i stavove učenici trebaju biti u stanju demonstrirati nakon te lekcije. Kritički se osvrnite na svoj rad i pojasnite inovativne metode koje primjenjujete pri poučavanju. – Tako imate scenario!
–
2. KORAK DRUGI: Osmislite video! Odaberite ilustracije ili snimite inserte. Ukoliko ste vješti s novim tehnologijama možete kombinirati različite ilustracije (fotografiju, animaciju) i kreirati video uz korištenje aplikacija za mobilne telefone kao što su MovieMaker, Quik… Ilustracijama, animacijama i fotografijama dodajte „svoj glas“.
Alternativno: odredite prostor u učionici i snimite video obraćajući se kameri. Video možete snimiti svojim mobilnim telefonom.
–
3. KORAK TREĆI: Pošaljite video! Svoje video klipove možete nam slati mailom na info@civitas.ba ili na viber broj 061 21 21 85.
–