Program 16. godišnje konferencije osmišljen je kroz plenarne i paralelne sesije. Na plenarnim sesijama razgovaramo o statusu i perspektivi građanskog obrazovanja i njegovoj primarnoj zadaći, profilu nastavnika i njegovim/njenim kompetencijama, te partnerstvu škola – nastavnik – roditelj – zajednica na kojem treba da počiva razvoj demokratske kulture i klime škole. Kroz paralelne sesije obrađuje se osam tema koje predstavljaju razradu sadržaja prezentiranog na plenarnim sesijama; pojašnjavaju izazove i perspektive u poučavanju građanskog obrazovanja na različitim obrazovnim nivoima, istražuju modele stručnog usavršavanja i profesionalnog razvoja za nastavnike, značaj i ulogu informalnog obrazovanja za aktivno i odgovorno građanstvo i inkluzuju u procesu integracije pristupa baziranog na ključnim kompetencijama u redovnu nastavu osnovnih i srednjih škola.
Po dolasku na konferenciju učesnici se dijele u 12 grupa, koje će kroz zajednički rad mapirati stanje i potrebe obrazovnog sistema kada je u pitanju odgoj i obrazovanje za aktivno i odgovorno građanstvo i dati preporuke za unaprijeđenje kvalitete programa. Upoznavanje članova grupa organizira se već prvoga dana na svečanom prijemu, a radni sastanci planirani su između sesija drugoga dana konferencije.
Posljednji, treći dan konferencije nastavnici i prosvjetno-pedagoški savjetnici će na sesiji koju smo nazvali „15 minuta moje vizije građanskog obrazovanja“ predstaviti najznačajnije dijelove svojih istraživačkih i stručnih radova na temu osiguranja i unaprijeđenja kvalitete nastavnog procesa u učionicama građanskog obrazovanja.
Konferenciju će u nedjelju, 21.09.2014. svečano proglasiti zatvorenom Stefanie Altman-Winans, direktorica Ureda za odnose s javnošću Ambasade Sjedinjenih Američkih Država u Bosni i Hercegovini.
Ivana Kešić, CIVITAS program manager