U Sarajevu je danas održan završni evaluacioni sastanak sa predstavnicima ministarstava obrazovanja za procjenu uspješnosti aktivnosti Obrazovne komponente YERP programa zapošljavanja i zadržavanja mladih u BIH.
Podsjećamo, u sklopu aktivnosti ove komponente razvijen je didaktičko-metodički materijal za nastavnike, te je u toku realizacija lokalnih obuka u 17 YERP općina za integraciju pristupa poučavanju koji je baziran na ključnim kompetencijama i životnim vještinama. Strateški ciljevi koje je postavilo Europsko vijeće u Lisabonu 2000. godine predvidjeli su potrebu za fleksibilnijim obrazovanjem koje može odgovoriti na izazove društva temeljenog na znanju i dinamičnom tržištu rada. Takav, fleksibilni obrazovni sistem temelji se na procesu učenja i poučavanja koji predstavlja integraciju pristupa baziranog na ključnim kompetencijama i životnim vještinama. Primjenjuje se od najranijeg uzrasta (predškolskog obrazovanja i osnovne škole) do završetka formalnog obrazovanja i kasnije tijekom cjeloživotnog neformalnog i informalnog učenja.
U toj sferi obrazovanja, „kompetencija“ postaje ultimativni izlazni zadatak. Ona je općenito ciljan pojam i pojavljuje se u različitim naučnim disciplinama, u različitim tumačenjima i značenjima. Definicija koju prihvatamo u ovom Priručniku je da su ključne kompetencije transferabilni, multifunkcionalni paket znanja, vještina i stavova koje su svima neophodne za lično ostvarenje i razvoj, inkluziju i zaposlenje. Globalizacija, brze promjene i stalno pojavljivanje novih tehnologija obavezuju europske građane da neprekidno razvijaju svoje kompetencije kako bi odgovorili na potrebe i izazove tržišta rada.